Consumenten en snacks

Van Techniek in Nederland

Ga naar: navigatie, zoek
Regel 29: Regel 29:
  
  
In de jaren tachtig en negentig lag in het marktonderzoek de nadruk op [[Biotechnologie en functional foods|'''‘smaakgroepen’''']], op gebruiksmomenten en op gebruiksplekken om te achterhalen welke snacks door wie waar en wanneer werden gebruikt, hetgeen resulteerde in de ontwikkeling van diverse ontbijt-, lunch-[[Noten TIN20-3-H9#9-65|<sup>[65]</sup>]] , sport-, dessert- en ontspanningssnacks.
+
In de jaren tachtig en negentig lag in het marktonderzoek de nadruk op [[Biotechnologie en functional foods|'''‘smaakgroepen’''']], op gebruiksmomenten en op gebruiksplekken om te achterhalen welke snacks door wie waar en wanneer werden gebruikt, hetgeen resulteerde in de ontwikkeling van diverse ontbijt-, lunch-[[Noten TIN20-3-H9#9-65|<sup>[65]</sup>]]  
 +
, sport-, dessert- en ontspanningssnacks.

Versie op 17 apr 2008 13:45