De warme snack

Van Techniek in Nederland

Ga naar: navigatie, zoek
Regel 29: Regel 29:
 
'''Een korte levenscyclus'''
 
'''Een korte levenscyclus'''
  
Volgens Calvé was de snackmarkt een ‘welvaartsmarkt’ van producten met een korte levenscyclus, die het bedrijf noodzaakte voortdurend nieuwe producten en productvariaties te ontwikkelen. Het bedrijf streefde daarom naar vergroting van haar assortiment met ten minste één nieuwe snack per twee jaar. Calvé richtte zich daarom - naast haar traditionele oriëntatie op pinda’s en noten[[Noten TIN20-3-H9#9-35|<sup>[35]</sup>]]
+
Volgens Calvé was de [[Een nieuw aspec": genot in voeding|'''snackmarkt''']] een ‘welvaartsmarkt’ van producten met een korte levenscyclus, die het bedrijf noodzaakte voortdurend nieuwe producten en productvariaties te ontwikkelen. Het bedrijf streefde daarom naar vergroting van haar assortiment met ten minste één nieuwe snack per twee jaar. Calvé richtte zich daarom - naast haar traditionele oriëntatie op pinda’s en noten[[Noten TIN20-3-H9#9-35|<sup>[35]</sup>]]
 
- ook steeds meer op ‘moderne’ geëxtrudeerde zoutjes.  
 
- ook steeds meer op ‘moderne’ geëxtrudeerde zoutjes.  
  

Versie op 16 apr 2008 16:50