|
|
Regel 3: |
Regel 3: |
| [[Noten H3|Techniek in Nederland in de Twintigste eeuw Deel V H3]]<br> | | [[Noten H3|Techniek in Nederland in de Twintigste eeuw Deel V H3]]<br> |
| | | |
− | | + | [[Noten Made in Holland|Made in Holland H12]]<br> |
− | | + | [[Noten Gedreven door Nieuwsgierigheid|Gedreven door Nieuwsgierigheid H15]]<br> |
− | | + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | <div id=TUeh12veiligheid>[[Veiligheid|Bronnen H15 Automobiliteit uit het boek 'Gedreven door Nieuwsgierigheid]] | + | |
− | | + | |
− | * J. Wensted, ‘Beheerste kreukelzones maken auto veiliger’, in : Cursor, 9 juli 1994.
| + | |
− | | + | |
− | * J.S.H.M. Wismans e.a., Injury Biomechanics, collegedictaat TU/e, 2004.
| + | |
− | | + | |
− | * W. Witteman, Improved Vehicle Crashworthiness Design by Control of the Energy Absorption for Different Collision Situations, Eindhoven 1999.
| + | |
− | | + | |
− | * W. Witteman, ‘Slimme auto plooit zich naar botsing’, in: Natuur en Techniek, oktober 2000.
| + | |