Transport in de 20e eeuw
Van Techniek in Nederland
k |
|||
Regel 7: | Regel 7: | ||
===Concurrentie en afstemming: water, rails, weg en lucht=== | ===Concurrentie en afstemming: water, rails, weg en lucht=== | ||
− | [[afbeelding:Reclameaffiche_holland_amerika_lijn.jpg| | + | [[afbeelding:Reclameaffiche_holland_amerika_lijn.jpg|thumb|350px|right]]*[[Transportrevolutie in de tweede helft van de 19-e eeuw]] |
*[[Goederen- en passagiersvervoer rond 1900]] | *[[Goederen- en passagiersvervoer rond 1900]] | ||
*[[Tramvervoer rond 1900]] | *[[Tramvervoer rond 1900]] | ||
Regel 23: | Regel 23: | ||
− | [[afbeelding:Fiat_500_italie.jpg| | + | [[afbeelding:Fiat_500_italie.jpg|thumb|350px|right]]'''Vroege autogeschiedenis (tot 1914)''' |
*[[Vroege autogeschiedenis (tot 1914): racen en toeren|Racen en toeren]] | *[[Vroege autogeschiedenis (tot 1914): racen en toeren|Racen en toeren]] | ||
*[[Vroege autogeschiedenis (tot 1914): De auto als avonturenmachine|De auto als avonturenmachine]] | *[[Vroege autogeschiedenis (tot 1914): De auto als avonturenmachine|De auto als avonturenmachine]] |