Noten TIN20-3-H7

Van Techniek in Nederland

Ga naar: navigatie, zoek
Regel 41: Regel 41:
 
*<div id=7-36>[36] J. Mol, ‘Van melkinrichting tot levensmiddelenfabriek’, Voeding 41 (1980) 168; A.M. de Knecht-van Eekelen, Naar een rationele zuigelingenvoeding, Voedingsleer en Kindergeneeskunde in Nederland 1840-1914 (Nijmegen 1984) 192-197; H. Beer, ‘Het pasteuriser'</div>
 
*<div id=7-36>[36] J. Mol, ‘Van melkinrichting tot levensmiddelenfabriek’, Voeding 41 (1980) 168; A.M. de Knecht-van Eekelen, Naar een rationele zuigelingenvoeding, Voedingsleer en Kindergeneeskunde in Nederland 1840-1914 (Nijmegen 1984) 192-197; H. Beer, ‘Het pasteuriser'</div>
 
*<div id=7-37>[37] Beer, ‘Het pasteuriseren van flesschen’, 120; Zwaal, Frisdranken in Nederland, 38.</div>
 
*<div id=7-37>[37] Beer, ‘Het pasteuriseren van flesschen’, 120; Zwaal, Frisdranken in Nederland, 38.</div>
*<div id=7-38>[38] H.J. Huisman, ‘Organoleptische eigenschappen van melk’, Melkverpakking, mogelijkheden en wenselijkheden (Den Haag 1959), Nederlands Verpakkings Centrum, Werkcommissie Huisvrouw en Verpakking, Subcommissie Melkverpakking, Verpakkingsreeks nr.9, 10
+
*<div id=7-38>[38] H.J. Huisman, ‘Organoleptische eigenschappen van melk’, Melkverpakking, mogelijkheden en wenselijkheden (Den Haag 1959), Nederlands Verpakkings Centrum, Werkcommissie Huisvrouw en Verpakking, Subcommissie Melkverpakking, Verpakkingsreeks nr. 9, 10</div>
</div>
+
 
*<div id=7-39>[39] A.P. den Hartog, ‘Serving the urban consumer: the development of modern food packaging with special reference to the milk bottle’ in A.P. den Hartog ed., Food, Technology, Science and  
 
*<div id=7-39>[39] A.P. den Hartog, ‘Serving the urban consumer: the development of modern food packaging with special reference to the milk bottle’ in A.P. den Hartog ed., Food, Technology, Science and  
 
Marketing. European diet in the Twentieth Century (East Linton 1995) </div>
 
Marketing. European diet in the Twentieth Century (East Linton 1995) </div>

Versie op 5 sep 2007 10:13