Transport in de 20e eeuw
Van Techniek in Nederland
| Regel 49: | Regel 49: | ||
*[[De auto in het interbellum (1918-1940): De rol van de ANWB bij de massamotorisering|De rol van de ANWB bij de massamotorisering]]  | *[[De auto in het interbellum (1918-1940): De rol van de ANWB bij de massamotorisering|De rol van de ANWB bij de massamotorisering]]  | ||
*[[De auto in het interbellum (1918-1940): Plaats van de auto in het totale vervoer|Plaats van de auto in het totale vervoer]]  | *[[De auto in het interbellum (1918-1940): Plaats van de auto in het totale vervoer|Plaats van de auto in het totale vervoer]]  | ||
| − | *[[De auto in het interbellum (1918-1940): De wegenlobby contra de spoorweglobby|De wegenlobby contra de spoorweglobby]][[afbeelding:Containerschip op merwede 1992.jpg|thumb|350px|right|Een containerschip op de Merwede, 15 september 1992.]]  | + | *[[De auto in het interbellum (1918-1940): De wegenlobby contra de spoorweglobby|De wegenlobby contra de spoorweglobby]]  | 
| − | + | [[afbeelding:Containerschip op merwede 1992.jpg|thumb|350px|right|Een containerschip op de Merwede, 15 september 1992.]]  | |
'''De auto na 1945'''  | '''De auto na 1945'''  | ||