Mobiliteit tussen de twee wereldoorlogen
Van Techniek in Nederland
Regel 4: | Regel 4: | ||
[[afbeelding:Grafiek_personenautodichtheid_eu.jpg|thumb|400px|right|De ontwikkeling van de personenautodichtheid in enkele Europese landen, 1920-1976.]][[afbeelding:Grafiek_personenautodichtheid_nl.jpg|thumb|400px|right|De ontwikkeling van de personenautodichtheid in grotere en kleinere gemeenten in Nederland, 1928-1999. Kleine steden op het platteland hadden in een vol land als Nederland tot het midden van de jaren zeventig een relatief lagere autodichtheid dan de grotere steden. In minder dicht bevolkte landen als de VS en Zweden is dit precies andersom.]] | [[afbeelding:Grafiek_personenautodichtheid_eu.jpg|thumb|400px|right|De ontwikkeling van de personenautodichtheid in enkele Europese landen, 1920-1976.]][[afbeelding:Grafiek_personenautodichtheid_nl.jpg|thumb|400px|right|De ontwikkeling van de personenautodichtheid in grotere en kleinere gemeenten in Nederland, 1928-1999. Kleine steden op het platteland hadden in een vol land als Nederland tot het midden van de jaren zeventig een relatief lagere autodichtheid dan de grotere steden. In minder dicht bevolkte landen als de VS en Zweden is dit precies andersom.]] | ||
+ | |||
'''Fietsen''' | '''Fietsen''' |