Noten H2
Van Techniek in Nederland
Regel 41: | Regel 41: | ||
*<div id=2-53>[[Infrastructuur tussen de twee wereldoorlogen|[53]]] </div> | *<div id=2-53>[[Infrastructuur tussen de twee wereldoorlogen|[53]]] </div> | ||
*<div id=2-54>[[Infrastructuur tussen de twee wereldoorlogen|[54]]] </div> | *<div id=2-54>[[Infrastructuur tussen de twee wereldoorlogen|[54]]] </div> | ||
+ | |||
+ | *<div id=2-55>[[De concurrentie van autobus en spoor tussen de twee wereldoorlogen|[55]]] Kuiler, Schets, 89, 132-136.</div> | ||
+ | *<div id=2-56>[[De concurrentie van autobus en spoor tussen de twee wereldoorlogen|[56]]] ARA-II, Sts.cie. Vervoer, inv. 24, p.86-96.</div> | ||
+ | *<div id=2-57>[[De concurrentie van autobus en spoor tussen de twee wereldoorlogen|[57]]] Stieltjes, 'III. Het verkeer te land; C. De exploitatie van het railloos verkeer,' 555.</div> | ||
+ | *<div id=2-58>[[De concurrentie van autobus en spoor tussen de twee wereldoorlogen|[58]]] Everhard Dirk de Meester, Coördinatie der verkeersbedrijven (Baarn 1935); H.J.H. van Strieland, Coördinatie van het goederen-vervoer in Nederland; naar aanleiding van de Memorie van Antwoord d.d. 26 april 1939, IIe deel (Amsterdam, 12 mei 1939).</div> | ||
*<div id=2-59>[[De concurrentie in het goederenvervoer tussen de twee wereldoorlogen|[59]]] ARA-II, Sts.cie Vervoer inv. 22. (Ruud heb je ook pagina nummer of verdere aanduiding? Noot 18 in je notitie over de staanscommisie geeft geen verdere aanduiding)</div> | *<div id=2-59>[[De concurrentie in het goederenvervoer tussen de twee wereldoorlogen|[59]]] ARA-II, Sts.cie Vervoer inv. 22. (Ruud heb je ook pagina nummer of verdere aanduiding? Noot 18 in je notitie over de staanscommisie geeft geen verdere aanduiding)</div> |