Vroege autogeschiedenis (tot 1914): Vooroorlogse elektrische auto's
Van Techniek in Nederland
Regel 4: | Regel 4: | ||
− | [[Afbeelding:paarden_in_parijse_taxivloot.jpg|225px|thumb|left|Vervanging van paarden in de Parijse taxivloot tussen 1898 en 1914.]][[Afbeelding:paarden_in_londense_taxivloot.jpg|225px|thumb|left|Vervanging van paarden in de Londense taxivloot tussen 1903 en 1914.]][[Afbeelding:taxivloot_amsterdam.jpg|225px|thumb|right|Aandeel van benzine en elektrisch aangedreven taxi's in de vloot van Atax tussen 1910 en 1927.]][[Afbeelding:paarden_in_berlijnse_taxivloot.jpg|225px|thumb|Vervanging van paarden in de Berlijnse taxivloot tussen 1903 en 1914.]] | + | [[Afbeelding:paarden_in_parijse_taxivloot.jpg|225px|thumb|left|Vervanging van paarden in de Parijse taxivloot tussen 1898 en 1914.]][[Afbeelding:paarden_in_londense_taxivloot.jpg|225px|thumb|left|Vervanging van paarden in de Londense taxivloot tussen 1903 en 1914.]][[Afbeelding:taxivloot_amsterdam.jpg|225px|thumb|right|Aandeel van benzine en elektrisch aangedreven taxi's in de vloot van Atax tussen 1910 en 1927.]][[Afbeelding:paarden_in_berlijnse_taxivloot.jpg|225px|thumb|Vervanging van paarden in de Berlijnse taxivloot tussen 1903 en 1914.]][[Afbeelding:elektrische_reinigingsmachine.jpg|250px|thumb|left|Elektrische reinigingsmachine. Het voorste gedeelte kon afgekoppeld worden en voor een willekeurig rijtuig worden gespannen.]] |