Noten TIN20-3-H7

Van Techniek in Nederland

Ga naar: navigatie, zoek
Regel 4: Regel 4:
 
<BR>
 
<BR>
 
*<div id=7-1>[1] V.T. van Vilsteren, ‘Looking over the brewer’s shoulder’ in R.E. Kistemaker en V.T. van Vilsteren eds. Beer! The story of Holland's favourite drink (Amsterdam 1994) 71 </div>
 
*<div id=7-1>[1] V.T. van Vilsteren, ‘Looking over the brewer’s shoulder’ in R.E. Kistemaker en V.T. van Vilsteren eds. Beer! The story of Holland's favourite drink (Amsterdam 1994) 71 </div>
*<div id=7-2>[2] Het idee van merktekens was reeds veelvuldig in de preïndustriële samenleving toegepast. Kenmerken van gilden, stedelijke overheden als ook van de maker zelf werden op producten aangebracht, zoals op voorwerpen van zilver en tin maar ook op biervaten Het</div>
+
*<div id=7-2>[2] Het idee van merktekens was reeds veelvuldig in de preïndustriële samenleving toegepast. Kenmerken van gilden, stedelijke overheden als ook van de maker zelf werden op producten aangebracht, zoals op voorwerpen van zilver en tin maar ook op biervaten. Het merkartikel kan dan ook worden gezien als een logische voortzetting. A. Pfiffner, Henri Nestlé 1814-1890 (Zürich 1993) 168-174.</div>
 
*<div id=7-3>[3] R.O. Fock en E.H.L. Oosthuys eds., 100 jaar Verkade, 1886-1986 (Wormer 1986) 30.</div>
 
*<div id=7-3>[3] R.O. Fock en E.H.L. Oosthuys eds., 100 jaar Verkade, 1886-1986 (Wormer 1986) 30.</div>
 
*<div id=7-4>[4] P. Nijhof, Emaille reclameborden in Nederland (Amsterdam 1986) 42, 93.</div>
 
*<div id=7-4>[4] P. Nijhof, Emaille reclameborden in Nederland (Amsterdam 1986) 42, 93.</div>

Versie op 19 sep 2007 11:29