Noten TIN20-3-H7

Van Techniek in Nederland

Ga naar: navigatie, zoek
Regel 8: Regel 8:
 
*<div id=7-4>[4] P. Nijhof, Emaille reclameborden in Nederland (Amsterdam 1986) 42, 93.</div>
 
*<div id=7-4>[4] P. Nijhof, Emaille reclameborden in Nederland (Amsterdam 1986) 42, 93.</div>
 
*<div id=7-5>[5] E.J. Bouw, Van blikslagers, vleesblikken en biervaten (Amsterdam 1976) 31-32.</div>
 
*<div id=7-5>[5] E.J. Bouw, Van blikslagers, vleesblikken en biervaten (Amsterdam 1976) 31-32.</div>
*<div id=7-6>[6] R. Vijfwinkel, ‘Tieleman en Dros in verduurzaamde levensmiddelen’ in C.B.A. Smit en H.D. Tjalsma, Leids Fabrikaat (Utrecht 1990) 35.</div>
+
*<div id=7-6>[6] R. Vijfwinkel, ‘Tieleman en Dros in verduurzaamde levensmiddelen’ in C.B.A. Smit en H.D. Tjalsma, Leids Fabrikaat (Utrecht 1990) 31-34.</div>
 
*<div id=7-7>[7] M. Kroef en N. Bavelaar, ‘Conserven Schoondergang: het hardlopertje bleek een doodlopertje’ in De kunst van het bewaren, Industrieel Erfgoed Leiden (Leiden 1992).</div>
 
*<div id=7-7>[7] M. Kroef en N. Bavelaar, ‘Conserven Schoondergang: het hardlopertje bleek een doodlopertje’ in De kunst van het bewaren, Industrieel Erfgoed Leiden (Leiden 1992).</div>
 
*<div id=7-8>[8] Kroef en Bavelaar, ‘Conservenfabriek Schoondergang’, 18.</div>
 
*<div id=7-8>[8] Kroef en Bavelaar, ‘Conservenfabriek Schoondergang’, 18.</div>

Versie op 19 sep 2007 11:30