Noten
Van Techniek in Nederland
Regel 4: | Regel 4: | ||
*<div id=9>[[Vroege autogeschiedenis (tot 1914): De auto als speelgoed en statussymbool|[9]]] Aertnijs, Hoe de auto in ons land kwam, 55-56.</div> | *<div id=9>[[Vroege autogeschiedenis (tot 1914): De auto als speelgoed en statussymbool|[9]]] Aertnijs, Hoe de auto in ons land kwam, 55-56.</div> | ||
*<div id=10>[[Vroege autogeschiedenis (tot 1914): De auto als speelgoed en statussymbool|[10]]] Bijvoorbeeld: De Kampioen nr. 2 (8 januari 1904) 25-30, en ib., nr. 3 (15 januari 1904) 52-56.</div> | *<div id=10>[[Vroege autogeschiedenis (tot 1914): De auto als speelgoed en statussymbool|[10]]] Bijvoorbeeld: De Kampioen nr. 2 (8 januari 1904) 25-30, en ib., nr. 3 (15 januari 1904) 52-56.</div> | ||
+ | *<div id=27>[[Vroege autogeschiedenis (tot 1914): Ervaringen met het autorijden|[27]]] Veening, Van ééncylinder Darracq tot achtcylinder Horch, 3.</div> | ||
+ | *<div id=28>[[Vroege autogeschiedenis (tot 1914): Ervaringen met het autorijden|[28]]] Veening, Van ééncylinder Darracq tot achtcylinder Horch, 4.</div> | ||
+ | *<div id=29>[[Vroege autogeschiedenis (tot 1914): Ervaringen met het autorijden|[29]]] De Kampioen nr. 49 (8 december 1905) 943-945. Vragen zijn gesteld in 1905. </div> |