De uitbouw van schiphol tot mainport

Van Techniek in Nederland

Ga naar: navigatie, zoek
Regel 4: Regel 4:
  
  
De buitenlandse voorbeelden konden niet zomaar worden gekopieerd, maar werden steeds aangepast aan de Nederlandse omstandigheden. Het was pas in de operationele inrichting van de nieuwe luchthavengebouwen dat de luchthaven zelf een centrale ontwerper werd. Dit was bijvoorbeeld het geval ten aanzien van de [[Automatisering van de vracgtafhandeling|'''bagageafhandeling''']], die door de luchthaven samen met de KLM werd ontwikkeld.  
+
De buitenlandse voorbeelden konden niet zomaar worden gekopieerd, maar werden steeds aangepast aan de Nederlandse omstandigheden. Het was pas in de operationele inrichting van de nieuwe luchthavengebouwen dat de luchthaven zelf een centrale ontwerper werd. Dit was bijvoorbeeld het geval ten aanzien van de [[Automatisering van de vrachtafhandeling|'''bagageafhandeling''']], die door de luchthaven samen met de KLM werd ontwikkeld.  
  
  

Versie op 25 mrt 2008 17:04