Noten

Van Techniek in Nederland

Ga naar: navigatie, zoek
Regel 3: Regel 3:
 
[[Noten H3|Techniek in Nederland in de Twintigste eeuw Deel V H3]]<br>
 
[[Noten H3|Techniek in Nederland in de Twintigste eeuw Deel V H3]]<br>
  
 
+
[[Noten Made in Holland|Made in Holland H12]]<br>
 
+
[[Noten Gedreven door Nieuwsgierigheid|Gedreven door Nieuwsgierigheid H15]]<br>
 
+
 
+
 
+
<div id=TUeh12veiligheid>[[Veiligheid|Bronnen H15 Automobiliteit uit het boek 'Gedreven door Nieuwsgierigheid]]
+
 
+
* J. Wensted, ‘Beheerste kreukelzones maken auto veiliger’, in : Cursor, 9 juli 1994.
+
 
+
* J.S.H.M. Wismans e.a., Injury Biomechanics, collegedictaat TU/e, 2004.
+
 
+
* W. Witteman, Improved Vehicle Crashworthiness Design by Control of the Energy Absorption for Different Collision Situations, Eindhoven 1999.
+
 
+
* W. Witteman, ‘Slimme auto plooit zich naar botsing’, in: Natuur en Techniek, oktober 2000.
+

Versie op 17 jul 2006 08:30