Alle openbare logboeken
Van Techniek in Nederland
(Nieuwste | Oudste) (20 nieuwere) (20 oudere) (20 | 50 | 100 | 250 | 500) tonen.- 5 jul 2006 11:41 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Darrack op sleeptouw.jpg" geüpload (Darrack op sleeptouw.)
- 5 jul 2006 11:40 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Darrack 1908.jpg" geüpload (Schitterend gerestaureerde Darracq uit 1908.)
- 5 jul 2006 11:40 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Technisch bijblad kampioen.jpg" geüpload (Technische tekening van een wisselkast uit het Technisch Bijblad van De Kampioen (1906).)
- 5 jul 2006 11:40 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Fongers rijschool.jpg" geüpload (Uit De Kampioen van 15 januari 1909: Een kijkje in de Fongers rijschool te Groningen.)
- 4 jul 2006 17:04 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Stand spijker.jpg" geüpload (Uit De Kampioen van 9 maart 1906: Automobiel-tentoonstelling Amsterdam. Stand Spijker.)
- 4 jul 2006 17:03 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Spyker 1902.jpg" geüpload (De Spyker 1902, de eerste vierwielaangedreven automobiel ter wereld met een benzinemotor. Het was tevens de eerste auto met een zescilinder en remmen op alle vier de wielen.)
- 4 jul 2006 17:01 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Jacob en hendrik spyker.jpg" geüpload (Een familiefoto toont grootvader Spijker met zijn vrouw Jannetje de Groot en hun beide zoons Hendrik Jan (zittend) en daarachter Jacobus. Deze zoons werden de bouwers van de eerste geheel Nederlandse automobielen.)
- 4 jul 2006 17:00 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Spyker reclame briefkaart.jpg" geüpload (Spyker reclame briefkaart van omstreeks 1907.)
- 4 jul 2006 17:00 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Anwb de kampioen fietstoerisme.jpg" geüpload (Uit De Kampioen van 15 januari 1909: Per fiets naar Parijs, vice-versa. Boulevard St. Denis, Paris.)
- 4 jul 2006 16:59 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Stand anwb.jpg" geüpload (Uit De Kampioen van 9 maart 1906: Automobiel-tentoonstelling Amsterdam. Stand A.N.W.B., Toeristenbond voor Nederland.)
- 4 jul 2006 16:59 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Anwb autokampioen 1935 europa.jpg" geüpload (Uit de Autokampioen van 12 januari 1935: De diverse routes naar de Rallye Monte Carlo 1935. De route zoeken als voortrekkers door streken waar geen zorgzame A.N.W.B. voor veilige wegwijzers heeft gezorgd.)
- 4 jul 2006 16:58 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Elektrische reinigingsmachine.jpg" geüpload (Elektrische reinigingsmachine. Het voorste gedeelte kon afgekoppeld worden en voor een willekeurig rijtuig worden gespannen.)
- 4 jul 2006 16:58 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Taxivloot amsterdam.jpg" geüpload (Aandeel van benzine en elektrisch aangedreven taxi's in de vloot van Atax tussen 1910 en 1927.)
- 4 jul 2006 16:57 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Elektrische taxi atax.jpg" geüpload (Elektrische taxi van de tweede generatie van de Amsterdamsche Taxi Auto Maatschappij (Atax).)
- 4 jul 2006 16:57 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Paarden in berlijnse taxivloot.jpg" geüpload (Vervanging van paarden in de Berlijnse taxivloot tussen 1903 en 1914.)
- 4 jul 2006 16:57 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Paarden in londense taxivloot.jpg" geüpload (Vervanging van paarden in de Londense taxivloot tussen 1903 en 1914.)
- 4 jul 2006 16:56 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Paarden in parijse taxivloot.jpg" geüpload (Vervanging van paarden in de Parijse taxivloot tussen 1898 en 1914.)
- 4 jul 2006 16:56 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Eysink brochure.jpg" geüpload (Eysink Automobiel 8 P.K. brochure.)
- 4 jul 2006 16:55 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Toeren met een spyker.jpg" geüpload (Een mooie rit door de natuur in een Spyker uit omstreeks 1906.)
- 4 jul 2006 16:55 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Regelmatigheidsrit nac.jpg" geüpload (Regelmatigheidsrit der Ned. Automobiel-Club, Utrecht-Zwolle-Groningen. De eerste van de 32 vertrokken auto's arriveerde 4 uur, 21 minuten en 40 seconden na vertrek met zijn open Spyker-wagen te Groningen.)