Alle openbare logboeken
Van Techniek in Nederland
(Nieuwste | Oudste) (100 nieuwere) (100 oudere) (20 | 50 | 100 | 250 | 500) tonen.- 30 jul 2007 17:16 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) verwijderde "Bestand:Mesje van Carstens.JPEG"
- 30 jul 2007 17:16 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) verwijderde "Bestand:TIN19 blz126 onder.JPEG"
- 30 jul 2007 17:15 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) verwijderde "Bestand:TIN19 blz120.JPEG"
- 30 jul 2007 17:15 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) verwijderde "Bestand:Bereiding boter en aanbrengen rijksmerk.JPEG"
- 30 jul 2007 17:15 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) verwijderde "Bestand:Boterkelder zuivelfabriek.JPEG"
- 30 jul 2007 17:15 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) verwijderde "Bestand:TIN19 blz117.JPEG"
- 30 jul 2007 17:15 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) verwijderde "Bestand:Botermouten karnemelk uit boter weg.JPEG"
- 30 jul 2007 17:15 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) verwijderde "Bestand:Boterkeuring 1910.JPEG"
- 30 jul 2007 17:15 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) verwijderde "Bestand:TIN19 blz114.JPEG"
- 30 jul 2007 17:14 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) verwijderde "Bestand:TIN19 blz113.JPG"
- 30 jul 2007 17:14 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) verwijderde "Bestand:TIN19 blz110.JPEG"
- 30 jul 2007 17:14 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) verwijderde "Bestand:TIN19 blz113.JPEG"
- 30 jul 2007 17:14 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) verwijderde "Bestand:Tabel 3,1.jpeg"
- 30 jul 2007 17:14 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) verwijderde "Bestand:Lollum bestuur coöperatieve zuivelfabriek.JPEG"
- 30 jul 2007 17:14 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) verwijderde "Bestand:Lollum bestuur coöperatieve zuivelfabriek.jpg"
- 30 jul 2007 17:14 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) verwijderde "Bestand:Suameer karnmolen.jpg"
- 30 jul 2007 17:12 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) verwijderde "Bestand:FAP Truck afb 2.JPG"
- 30 jul 2007 17:12 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) verwijderde "Bestand:Phalaenopsis JPEG.jpg"
- 28 jul 2006 15:33 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:TIN20.swf" geüpload (ANWB)
- 18 jul 2006 13:25 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) verwijderde "Bestand:File schiphol.jpg"
- 17 jul 2006 15:01 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Hummer h3.jpg" geüpload (Hummer H3.)
- 17 jul 2006 14:34 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Autoloze zondag 1973.jpg" geüpload (Voetgangers op de autosnelweg op de eerste autoloze zondag in 1973. De ingreep van de landelijke overheid was een ingreep als gevolg van de oliecrises, waarbij de olieprijzen steeds verder stegen. Nederland had al eerder, in 1956, een dergelijke maatregel)
- 17 jul 2006 14:10 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Wegenwacht 1946 vrachtwagen.jpg" geüpload (De Wegenwacht in 1946.)
- 17 jul 2006 14:09 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Wegenwacht 1946 motor.jpg" geüpload (Op 15 april 1946 ging de eerste hulpbrigade in Nederland van start: zeven geel overgeschilderde Harley Davidson Liberator motorfietsen reden de 'grote wegen' af om langs de kant staande automobielen weer aan de praat te krijgen.)
- 17 jul 2006 13:54 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Autoverkeer.swf" geüpload (Stadsverkeer begin 20e eeuw.)
- 17 jul 2006 13:42 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Grafiek automatische transmissie.jpg" geüpload (Grafiek van de productie van auto's met automatische transmissie in Europa. Bron: FEBIAC, www.febiac.be.)
- 17 jul 2006 13:36 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Brochure daf 600 1960.jpg" geüpload (Brochure van een DAF 600, voorzien van continu-variabele transmissie. De DAF 600 is geproduceerd van 1958 tot 1962.)
- 14 jul 2006 15:27 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Verkeer invalsweg den haag a12.JPG" geüpload (Verkeer op de invalsweg van Den Haag.)
- 14 jul 2006 15:21 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Goederenspoortrein.jpg" geüpload (Een containertrein op weg naar de terminal van Venlo Tradeport in 2004.)
- 14 jul 2006 15:10 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:F1 tyrrel p34.jpg" geüpload (The 1976 Swedish GP saw the first (and only) win of a 6-wheel car - the Tyrrell P34.)
- 14 jul 2006 14:48 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Milieu luchtvervuiling knmi.jpg" geüpload (Troposferische NO2 boven Europa op 13 oktober 2005, bron KNMI. Korte legenda kleuren: Blauw: lage concentratie stikstofdioxide; Grijs: geen metingen omdat wolken "in de weg" zaten; Rood: veel hogere concentratie stikstofdioxide.)
- 14 jul 2006 13:23 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Bus renault 1928.jpg" geüpload (Renault 3-asser van de Trammij. Groningen-Paterswolde-Eelde, 1928.)
- 14 jul 2006 11:05 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:De hoge vélocipède 1880.jpg" geüpload (De "grand bi", de hoge machine van 1.40 Meter met holle vorkscheden, holle velgen en met 300 dunne spaken. Het gewicht bedroeg maar 10 kg, enorm veel minder dan tot dusver, toen alles nog even massief was. Vanaf 1877 dateert de fabricage der hoge stalen v)
- 14 jul 2006 08:34 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Ontwikkeling wegennet.gif" geüpload (In het Rijkswegenplan van 1927 werd het bestaande wegennet onder de noemer van een nationaal plan gebracht en op basis daarvan werden verdere uitbreidingen gepland en tot in de jaren vijftig uitgevoerd. Vanaf de jaren dertig kwam er een nieuw type weg bij)
- 13 jul 2006 15:27 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Actieve veiligheid.jpg" geüpload (Op basis van de 50 bestverkochte personenauto's is de opkomst van 3 verschillende electronische hulpmiddelen in het wagenpark geanalyseerd. Het Anti-blokkeersysteem (ABS) zorgt er voor dat de wielen van het voertuig niet blokkeren bij een noodstop, waardo)
- 13 jul 2006 15:22 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Passieve veiligheid.jpg" geüpload (Op basis van de 50 bestverkochte personenauto's is de opkomst van de airbag in het Nederlandse personenwagenpark bepaald. De statistiek wijst uit dat iedere personenauto tegenwoordig met 1 of meer airbags is uitgerust.)
- 13 jul 2006 15:12 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Ongelukjaren30.jpg" geüpload (Een auto-ongeluk in de jaren dertig.)
- 13 jul 2006 15:11 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) verwijderde "Bestand:Ongeluk jaren30.jpg"
- 13 jul 2006 15:05 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Ongeluk jaren30.jpg" geüpload (Een auto-ongeluk in de jaren dertig.)
- 13 jul 2006 14:37 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Frankrijk 1938.jpg" geüpload (Mercedes (Silberpfeil) racewagen tijdens de Grand Prix van Frankrijk in 1938.)
- 13 jul 2006 14:15 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) verwijderde "Gebruik van de fiets"
- 13 jul 2006 11:51 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Boek tin 20 deel 5.jpg" geüpload (Deel 5 uit de TIN20 serie.)
- 13 jul 2006 11:32 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:TIN20 koningin.jpg" geüpload (Leerlingen van SG Spieringshoek te Vlaardingen overhandigen een exemplaar uit de TIN-20 serie aan Koningin Beatrix.)
- 11 jul 2006 10:27 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Pontje over ijssel 1907 3.jpg" geüpload (W.K.W. Matthes uit Amsterdam met zijn Peugeot bij pontje over de Ijssel bij Brummen, 1907, foto 3.)
- 11 jul 2006 10:27 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Pontje over ijssel 1907 2.jpg" geüpload (W.K.W. Matthes uit Amsterdam met zijn Peugeot bij pontje over de Ijssel bij Brummen, 1907, foto 2.)
- 11 jul 2006 10:27 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Pontje over ijssel 1907 1.jpg" geüpload (W.K.W. Matthes uit Amsterdam met zijn Peugeot bij pontje over de Ijssel bij Brummen, 1907, foto 1.)
- 11 jul 2006 10:26 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Tjalk in kanaal.jpg" geüpload (Doorgaande Tjalk in kanaal.)
- 11 jul 2006 10:26 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Reclameaffiche holland amerika lijn.jpg" geüpload (Reclame-affiche Holland-Amerika Lijn.)
- 11 jul 2006 10:26 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Scheepsjager.jpg" geüpload (Scheepsjager.)
- 11 jul 2006 10:25 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Schutssluis amsterdam 1931.jpg" geüpload (Overtoomse schutssluis te Amsterdam, 12 mei 1931.)
- 11 jul 2006 10:25 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Grafiek vervoer schiphol.jpg" geüpload (De ontwikkeling van het passagiers- en vrachtvervoer op Schiphol, 1920-1998.)
- 11 jul 2006 10:25 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Paardentram denhaag 1866.jpg" geüpload (De tramomnibus van de Algemene Nederlandse Railroute My. Beginpunt op de Plaats te 's-Gravenhage, 1866.)
- 11 jul 2006 10:25 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Paardentram artis 1874.jpg" geüpload (Paardentram Dam-Plantage (Artis), 1874.)
- 11 jul 2006 10:24 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Gezicht op vervoersterrein 1957.jpg" geüpload (Gezicht op vervoersterrein van een suikerfabriek met autobussen voor personeel en bietenvervoerders, Dinteloord, 1957.)
- 11 jul 2006 10:24 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Containerschip op merwede 1992.jpg" geüpload (Een containerschip op de Merwede, 15 september 1992.)
- 11 jul 2006 10:24 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Koolschip op spoorwagon.jpg" geüpload (Met behulp van een kabel en platte spoorwagon wordt het koolschip hogerop gebracht.)
- 11 jul 2006 10:23 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Binnenvaart utrecht 1926.jpg" geüpload (Binnenvaart in de Oude Gracht te Utrecht, 13 februari 1926.)
- 11 jul 2006 10:23 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Varkenstransport per spoor 1944.jpg" geüpload (Lossen van slachtvarkens, Oss, 1944.)
- 7 jul 2006 15:54 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Grafiek concurrentie vervoersmodaliteiten.jpg" geüpload (De ontwikkeling van de concurrentie in vervoerde massa tussen de drie belangrijkste vervoersmodaliteiten in het naoorlogse goederenvervoer.)
- 7 jul 2006 15:54 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Grafiek vergelijking autogebruik.jpg" geüpload (Vergelijk van het gebruik van de auto in 1963 met dat in 1993.)
- 7 jul 2006 15:54 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Grafiek verkeersdoden nl.jpg" geüpload (De ontwikkeling van het aantal verkeersdoden in Nederland, 1935-1993.)
- 7 jul 2006 15:53 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Grafiek autosnelwegennet nl.jpg" geüpload (De ontwikkeling van het autosnelwegennet in Nederland, 1939-1993.)
- 7 jul 2006 15:53 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Binnenvaartschepen aan kade.jpg" geüpload (De binnenvaart bleef een constante factor in de Nederlandse transportsector. Door de combinatie te zoeken met de vrachtauto kon de binnenvaartschipper goed concurreren met de spoorwegen. Op deze drukke kade aan het Binnen Damsterdiep te Groningen staan de)
- 7 jul 2006 15:52 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Grafiek personenautodichtheid nl.jpg" geüpload (De ontwikkeling van de personenautodichtheid in grotere en kleinere gemeenten in Nederland, 1928-1999. Kleine steden op het platteland hadden in een vol land als Nederland tot het midden van de jaren zeventig een relatief lagere autodichtheid dan de grote)
- 7 jul 2006 15:51 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Grafiek personenautodichtheid eu.jpg" geüpload (De ontwikkeling van de personenautodichtheid in enkele Europese landen, 1920-1976.)
- 7 jul 2006 15:51 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Grafiek auto en motorfietsdichtheid.jpg" geüpload (De ontwikkeling van de auto- en motorfietsdichtheid in Nederland, 1898-1923.)
- 7 jul 2006 15:51 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Grafiek tram en busritten.jpg" geüpload (De ontwikkeling van het aantal jaarlijkse tram- en busritten per inwoner van Amsterdam, 1880-1939.)
- 7 jul 2006 15:50 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Grafiek spoor en tramwegnet.jpg" geüpload (De ontwikkeling van de lengte van het spoor- en tramwegnet in Nederland, 1840-1982. De uitbreiding van met name het lokale en het interlokale spoor voor WOI, werd in het Interbellum weer teniet gedaan. Wat bleef is het hoofdsppor en de tram in enkele grot)
- 7 jul 2006 15:50 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Grafiek vervoersmodaliteiten.jpg" geüpload (De ontwikkeling van het aandeel van de verschillende vervoersmodaliteiten in het binnenlandse goederenvervoer in Nederland, 1880-1938.)
- 7 jul 2006 15:36 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Grafiek belaste paarden.jpg" geüpload (De ontwikkeling van het aantal belaste paarden (exclusief landbouwpaarden) in Nederland, 1897-1924.)
- 7 jul 2006 15:36 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Grafiek goederenvervoer.jpg" geüpload (De ontwikkeling van het goederenvervoer in Nederland, 1880-1993. De opkomst van de vrachtauto na 1920 is opvallend. De binnenvaart bleef echter belangrijk.)
- 7 jul 2006 15:36 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Grafieken passagiersvervoer.jpg" geüpload (De ontwikkeling van de passagiersvervoersprestaties in Nederland 1880-1998: 1) het openbaar vervoer in de periode 1880-1940 2) het particuliere vervoer in de periode 1880-1940 3) openbaar en particulier vervoer in de periode 1950-1998.)
- 7 jul 2006 15:35 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Grafiek reizigersafstanden.jpg" geüpload (Reizigersafstanden in km-groepen gewoon en forensenvervoer (maart 1940).)
- 7 jul 2006 15:35 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Beperkt wegennet file.jpg" geüpload (Hoewel het Nederlandse wegennet al in het Interbellum voortvarend werd uitgebreid, kon het zeker in de naoorlogse periode de groei van het gemotoriseerde verkeer toch niet goed bijbenen.)
- 7 jul 2006 08:00 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Kreukelkokers met kabelsysteem.jpg" geüpload (Bovenaanzicht van kreukelkokers met kabelsysteem, voor en na de botsing met een hindernis.)
- 7 jul 2006 08:00 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Simpele botsing.jpg" geüpload (Een simpele botsing met vaak ingrijpende gevolgen. Duizenden mensen belanden na een aanrijding als deze in het ziekenhuis. De totale economische schade van de verkeersonveiligheid is enorm.)
- 7 jul 2006 08:00 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Botsbaan.jpg" geüpload (De botsbaan dient voor het onwikkelen en testen van optimale, energieabsorberende kreukelzones voor auto's.)
- 7 jul 2006 07:59 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Zeeburgerbrug amsterdam.jpg" geüpload (De Zeeburgerbrug bij Amsterdam. Opnamedatum 7 augustus 1997.)
- 7 jul 2006 07:59 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Prins clausplein.jpg" geüpload (Prins Clausplein nabij Leidschendam. Opnamedatum 16 augustus 1994.)
- 7 jul 2006 07:59 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Overzicht aanleg viaduct.jpg" geüpload (Overzicht van de aanleg van een verkeersviaduct bij Dordrecht in 1974.)
- 7 jul 2006 07:58 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Vier en zesbaksduwvaart.jpg" geüpload (Vier- en zesbaksduwvaart op de Waal bij Nijmegen, 1990.)
- 7 jul 2006 07:58 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Fiat 500 italie.jpg" geüpload (De fiat 500, tezamen met de Volkswagen 'kever' de dominerende modellen in de doorbraak naar massamotorisatie in de jaren '60.)
- 7 jul 2006 07:58 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Pinksterdrukte verkeersplein oudenrijn.jpg" geüpload (Pinksterdrukte op verkeersplein Oudenrijn in 1960.)
- 7 jul 2006 07:57 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Voorbereiding mobiliteitsexplosie.jpg" geüpload (Wegenaanleg: de voorbereiding van de mobiliteitsexplosie.)
- 7 jul 2006 07:57 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Overslag spoor weg.jpg" geüpload (Overzicht van de overslag van chemicaliën nabij de spoorhaven Helmond omstreeks 1935.)
- 7 jul 2006 07:56 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Zware stoomlocomotief.jpg" geüpload (Voor de zware kolentreinen vanuit Limburg naar het noorden van het land hadden de Nederlandse Spoorwegen in de jaren twintig zware stoomlocomotieven in dienst genomen.)
- 7 jul 2006 07:56 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Ford t bussen.jpg" geüpload (Ford-T bussen van A. de Jong, Werkhoven, 1924.)
- 7 jul 2006 07:55 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Verkeerstelling 1940.jpg" geüpload (Het steeds drukker wordende wegverkeer vroeg om steeds meer coördinatie en planning. Om inzicht te verkrijgen in de aard en intensiteit ervan, werden van overheidswege verkeerstellingen gehouden, de eertste in 1908. Aanvankelijk op beperkte schaal, maar)
- 7 jul 2006 07:55 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Concurrentie spoorwegen autoverkeer.jpg" geüpload (De toenemende concurrentie tussen het spoor en het nieuwe gemotoriseerde verkeer leidde tot een felle strijd over het te voeren overheidsbeleid. Tijdens de depressie in de jaren dertig was de vraag waarop de overheid kon bezuinigen extra urgent. Ontwerper)
- 7 jul 2006 07:55 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Schiphol huldiging 1929.jpg" geüpload (De huldiging van de oceaanvliegers op schiphol in 1929.)
- 7 jul 2006 07:55 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Stadsverkeer interbellum.jpg" geüpload (Hoewel de auto in het Interbellum een steeds belangrijkere rol claimde, bleven het rijwielverkeer en het openbaar vervoer dominant.)
- 7 jul 2006 07:53 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Parijs amsterdam 1898 controlepost.jpg" geüpload (Autorace Parijs-Amsterdam 1898. Mr. Charron aan de controlepost te Amsterdam.)
- 7 jul 2006 07:53 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Toeristische functie tram.jpg" geüpload (Het tramnet had rond 1904 al een behoorlijke lengte bereikt met ruim 1700 km. Belangrijk was ook de toeristische functie.)
- 7 jul 2006 07:53 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Toeristische trekpleister schiphol.jpg" geüpload (De luchtvaart kwam in Nederland, evenals in de meeste andere Europese landen, maar langzaam van de grond. Schiphol fungeerde de eerste tientallen jaren van zijn bestaan veel meer als toeristische trekpleister dan als vervoerscentrum.)
- 7 jul 2006 07:52 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Haven als transportknooppunt.jpg" geüpload (De Rotterdamse haven vormt als transportknooppunt een belangrijke schakel in de transportketen. De mechanisering van de overslag was van cruciaal belang voor de daling van de transportkosten en indirect de groei van de wereldhandel. Bij deze stoomkraan op)
- 6 jul 2006 16:27 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Variomatic.jpg" geüpload
- 6 jul 2006 14:01 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Verkeer leidsestraat 1957.jpg" geüpload (Eind jaren vijftig nam de diffusie van de auto dusdanige vormen aan dat van een massavervoermiddel kon worden gesproken. In 1957 vond men op de Leidsestraat in Amsterdam een dergelijk gedrag niet ongewoon. )
- 6 jul 2006 14:01 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Grafiek reizigerskilometers.jpg" geüpload (Uit Automobilisme in Nederland: Verkeer in reizigerskilometers. )
- 6 jul 2006 14:00 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Grafiek verkeersongevallen.jpg" geüpload (Verkeersongevallen )
- 6 jul 2006 14:00 DvandenBrink (Overleg | bijdragen) heeft "Bestand:Grafiek autos nederland.jpg" geüpload (Uit Automobilisme in Nederland: Aantal auto's (absoluut). )