Transport in de 20e eeuw

Van Techniek in Nederland

Ga naar: navigatie, zoek
Regel 5: Regel 5:
  
  
[[afbeelding:Reclameaffiche_holland_amerika_lijn.jpg|thumbs|350px]]===Concurrentie en afstemming: water, rails, weg en lucht===
+
===Concurrentie en afstemming: water, rails, weg en lucht===
  
*[[Transportrevolutie in de tweede helft van de 19-e eeuw]]
+
[[afbeelding:Reclameaffiche_holland_amerika_lijn.jpg|thumbs|350px]]*[[Transportrevolutie in de tweede helft van de 19-e eeuw]]
 
*[[Goederen- en passagiersvervoer rond 1900]]
 
*[[Goederen- en passagiersvervoer rond 1900]]
 
*[[Tramvervoer rond 1900]]
 
*[[Tramvervoer rond 1900]]
Regel 20: Regel 20:
  
  
 +
===Werken aan mobiliteit: de inburgering van de auto===
  
[[afbeelding:Fiat_500_italie.jpg|thumbs|350px]]===Werken aan mobiliteit: de inburgering van de auto===
 
  
'''Vroege autogeschiedenis (tot 1914)'''
+
[[afbeelding:Fiat_500_italie.jpg|thumbs|350px]]'''Vroege autogeschiedenis (tot 1914)'''
 
*[[Vroege autogeschiedenis (tot 1914): racen en toeren|Racen en toeren]]
 
*[[Vroege autogeschiedenis (tot 1914): racen en toeren|Racen en toeren]]
 
*[[Vroege autogeschiedenis (tot 1914): De auto als avonturenmachine|De auto als avonturenmachine]]
 
*[[Vroege autogeschiedenis (tot 1914): De auto als avonturenmachine|De auto als avonturenmachine]]

Versie op 13 jul 2006 16:14