Bijdragen gebruiker
Van Techniek in Nederland
(Nieuwste | Oudste) (50 nieuwere) (50 oudere) (20 | 50 | 100 | 250 | 500) tonen.
- 5 jul 2006 08:09 (wijz | gesch) Vroege autogeschiedenis (tot 1914): Vooroorlogse elektrische auto's
- 5 jul 2006 08:09 (wijz | gesch) Vroege autogeschiedenis (tot 1914): Vooroorlogse elektrische auto's
- 5 jul 2006 08:08 (wijz | gesch) Vroege autogeschiedenis (tot 1914): Vooroorlogse elektrische auto's
- 5 jul 2006 08:08 (wijz | gesch) Vroege autogeschiedenis (tot 1914): Vooroorlogse elektrische auto's
- 5 jul 2006 08:08 (wijz | gesch) Vroege autogeschiedenis (tot 1914): Vooroorlogse elektrische auto's
- 5 jul 2006 08:07 (wijz | gesch) Vroege autogeschiedenis (tot 1914): Vooroorlogse elektrische auto's
- 5 jul 2006 08:05 (wijz | gesch) Vroege autogeschiedenis (tot 1914): Vooroorlogse elektrische auto's
- 5 jul 2006 08:04 (wijz | gesch) Vroege autogeschiedenis (tot 1914): Vooroorlogse elektrische auto's
- 5 jul 2006 08:04 (wijz | gesch) Vroege autogeschiedenis (tot 1914): Vooroorlogse elektrische auto's
- 5 jul 2006 08:03 (wijz | gesch) Vroege autogeschiedenis (tot 1914): Vooroorlogse elektrische auto's
- 5 jul 2006 08:00 (wijz | gesch) Vroege autogeschiedenis (tot 1914): Vooroorlogse elektrische auto's
- 5 jul 2006 07:59 (wijz | gesch) Vroege autogeschiedenis (tot 1914): Vooroorlogse elektrische auto's
- 5 jul 2006 07:59 (wijz | gesch) Vroege autogeschiedenis (tot 1914): Vooroorlogse elektrische auto's
- 5 jul 2006 07:55 (wijz | gesch) Vroege autogeschiedenis (tot 1914): De auto als speelgoed en statussymbool
- 4 jul 2006 16:24 (wijz | gesch) Vroege autogeschiedenis (tot 1914): De auto als speelgoed en statussymbool
- 4 jul 2006 16:22 (wijz | gesch) Vroege autogeschiedenis (tot 1914): De auto als avonturenmachine
- 4 jul 2006 16:20 (wijz | gesch) Vroege autogeschiedenis (tot 1914): racen en toeren
- 4 jul 2006 16:20 (wijz | gesch) Vroege autogeschiedenis (tot 1914): racen en toeren
- 4 jul 2006 16:19 (wijz | gesch) Vroege autogeschiedenis (tot 1914): racen en toeren
- 4 jul 2006 16:19 (wijz | gesch) Vroege autogeschiedenis (tot 1914): racen en toeren
- 4 jul 2006 16:04 (wijz | gesch) N Bestand:Stand spijker.jpg (Uit De Kampioen van 9 maart 1906: Automobiel-tentoonstelling Amsterdam. Stand Spijker.) (laatste wijziging)
- 4 jul 2006 16:03 (wijz | gesch) N Bestand:Spyker 1902.jpg (De Spyker 1902, de eerste vierwielaangedreven automobiel ter wereld met een benzinemotor. Het was tevens de eerste auto met een zescilinder en remmen op alle vier de wielen.) (laatste wijziging)
- 4 jul 2006 16:01 (wijz | gesch) N Bestand:Jacob en hendrik spyker.jpg (Een familiefoto toont grootvader Spijker met zijn vrouw Jannetje de Groot en hun beide zoons Hendrik Jan (zittend) en daarachter Jacobus. Deze zoons werden de bouwers van de eerste geheel Nederlandse automobielen.) (laatste wijziging)
- 4 jul 2006 16:00 (wijz | gesch) N Bestand:Spyker reclame briefkaart.jpg (Spyker reclame briefkaart van omstreeks 1907.) (laatste wijziging)
- 4 jul 2006 16:00 (wijz | gesch) N Bestand:Anwb de kampioen fietstoerisme.jpg (Uit De Kampioen van 15 januari 1909: Per fiets naar Parijs, vice-versa. Boulevard St. Denis, Paris.) (laatste wijziging)
- 4 jul 2006 15:59 (wijz | gesch) N Bestand:Stand anwb.jpg (Uit De Kampioen van 9 maart 1906: Automobiel-tentoonstelling Amsterdam. Stand A.N.W.B., Toeristenbond voor Nederland.) (laatste wijziging)
- 4 jul 2006 15:59 (wijz | gesch) N Bestand:Anwb autokampioen 1935 europa.jpg (Uit de Autokampioen van 12 januari 1935: De diverse routes naar de Rallye Monte Carlo 1935. De route zoeken als voortrekkers door streken waar geen zorgzame A.N.W.B. voor veilige wegwijzers heeft gezorgd.) (laatste wijziging)
- 4 jul 2006 15:58 (wijz | gesch) N Bestand:Elektrische reinigingsmachine.jpg (Elektrische reinigingsmachine. Het voorste gedeelte kon afgekoppeld worden en voor een willekeurig rijtuig worden gespannen.) (laatste wijziging)
- 4 jul 2006 15:58 (wijz | gesch) N Bestand:Taxivloot amsterdam.jpg (Aandeel van benzine en elektrisch aangedreven taxi's in de vloot van Atax tussen 1910 en 1927.) (laatste wijziging)
- 4 jul 2006 15:57 (wijz | gesch) N Bestand:Elektrische taxi atax.jpg (Elektrische taxi van de tweede generatie van de Amsterdamsche Taxi Auto Maatschappij (Atax).) (laatste wijziging)
- 4 jul 2006 15:57 (wijz | gesch) N Bestand:Paarden in berlijnse taxivloot.jpg (Vervanging van paarden in de Berlijnse taxivloot tussen 1903 en 1914.) (laatste wijziging)
- 4 jul 2006 15:57 (wijz | gesch) N Bestand:Paarden in londense taxivloot.jpg (Vervanging van paarden in de Londense taxivloot tussen 1903 en 1914.) (laatste wijziging)
- 4 jul 2006 15:56 (wijz | gesch) N Bestand:Paarden in parijse taxivloot.jpg (Vervanging van paarden in de Parijse taxivloot tussen 1898 en 1914.) (laatste wijziging)
- 4 jul 2006 15:56 (wijz | gesch) N Bestand:Eysink brochure.jpg (Eysink Automobiel 8 P.K. brochure.) (laatste wijziging)
- 4 jul 2006 15:55 (wijz | gesch) N Bestand:Toeren met een spyker.jpg (Een mooie rit door de natuur in een Spyker uit omstreeks 1906.) (laatste wijziging)
- 4 jul 2006 15:55 (wijz | gesch) N Bestand:Regelmatigheidsrit nac.jpg (Regelmatigheidsrit der Ned. Automobiel-Club, Utrecht-Zwolle-Groningen. De eerste van de 32 vertrokken auto's arriveerde 4 uur, 21 minuten en 40 seconden na vertrek met zijn open Spyker-wagen te Groningen.) (laatste wijziging)
- 4 jul 2006 15:52 (wijz | gesch) N Bestand:Eysink uit 1911.jpg (Een zeer fraaie Eysink 10/12 HP uit 1911.) (laatste wijziging)
- 4 jul 2006 15:51 (wijz | gesch) N Bestand:Eysink op de motor.jpg (De heer Eysink beklimt in den Holland-Engeland-Rit in 1913 foutloos den beruchten 'Kop-Hill' en won den allereersten 'Motor-Beker' voor de beste prestatie van een Nederlander in het buitenland.) (laatste wijziging)
- 4 jul 2006 15:50 (wijz | gesch) N Bestand:Eugen benz.jpg (Eugen Benz, zoon van autopionier Karl Benz, aan het stuur van de Benz race wagen uit 1899.) (laatste wijziging)
- 4 jul 2006 15:49 (wijz | gesch) N Bestand:Jochie achterop spyker.jpg (Jochie achterop een Spyker omstreeks 1910/1911.) (laatste wijziging)
- 4 jul 2006 15:49 (wijz | gesch) N Bestand:Spyker racewagen uit 1903.jpg (Een vierwielaangedreven zes-cylinder Spyker racewagen uit 1903.) (laatste wijziging)
- 4 jul 2006 15:48 (wijz | gesch) N Bestand:Gouden koets.JPG (De befaamde gouden koets is eveneens een werkstuk van de Spyker Rijtuigfabriek geweest. De Gebroeders Spijker en 12 man personeel hebben er 1,5 jaar lang dag en nacht aan gewerkt.) (laatste wijziging)
- 3 jul 2006 18:02 (wijz | gesch) De auto na 1945: Mobiliteitsexplosie
- 3 jul 2006 18:01 (wijz | gesch) De auto na 1945: Mobiliteitsexplosie
- 3 jul 2006 18:00 (wijz | gesch) N Bestand:Chevrolet ad 59.jpg (laatste wijziging)
- 3 jul 2006 17:45 (wijz | gesch) Spyker
- 3 jul 2006 17:44 (wijz | gesch) N Bestand:Spyker 002.jpg (laatste wijziging)
- 3 jul 2006 17:35 (wijz | gesch) Transportrevolutie in de tweede helft van de 19-e eeuw
- 3 jul 2006 17:33 (wijz | gesch) N Bestand:Paardentram 001.jpg (laatste wijziging)
- 3 jul 2006 17:31 (wijz | gesch) Mobiliteit tijdens de Tweede Wereldoorlog en de Wederopbouw
(Nieuwste | Oudste) (50 nieuwere) (50 oudere) (20 | 50 | 100 | 250 | 500) tonen.